Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

10. 1. 2012 7:17
přdpokládám že doktor byl možná alopatický

ale určitě ne na pojištovnu.Protože pak by asi byl postup zcela jiný

"Zajel jsem na středisko, vyseděl jsem si  hodinovou frontu v čekárně, pak mi doktor napsal recept na antibiotika, u sestry jsem zaplatilo 30Kč, zašel do lékárny kde mi vydali na recept ta antibiotika, zaplatil jsem dalších 30 Kč, a teprve pak si jel domů lehnout...:-)

0 0
možnosti

kuča

10. 1. 2012 4:00
Jak říkala kdysi moje kamarádka, lékařka......

:-)......spouštěcím mechanismem všech nemocí je stres ! Protože jsem v důchodu, vyhýbám se konfliktům, řídím se radami dr. Hnízdila, prof. Šamánka a kardiochirurga, dr. Pirka.

Lékařům se důsledně vyhýbám,(ale jak říkám, jednou ta klec spadne), denně se trochu pohybuji, okruh mých přátel tvoří lidé dnes už o 2 generace mladší,(řídím se příslovím - málo jíst, hodně spát s "důchodcama" nesedat!) a hlavně

ráno, než nasadím třetí zuby, nikdy nezapomenu polknout kalíšek slivovice, calvadosu, whiskey, rumu - prostě, to co je momentálně po ruce. Normu 4O gr.čistého alkoholu pro muže denně pravidelně překračuji, někdy i několikanásobně. Život se mi moc líbí, ať to ještě chvíli vydrží !!! R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS