Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

19. 1. 2011 15:34
což je asi chyba té studie

To že  firmy  můžou svým managerům nakoupit drahé smartphony procentuelně 3x více  než ostatní občané ze svých platů, je jistě výsledek pozoruhodný.

Samozřejmý,když už, tak by bylo užitečné, kdyby ta studie skutečně vyhodnotila, jak kvalitně je tito firemní uživatelé skutečně využívají.  Napadá mne třeba poměr volání Skype, ICQ  na těchto telefonech. edy, zda třeba podnikatel, který jedná přes mobil s klientem, dá přednost nějakému mačkání písmenek na ICQ, nebo nejistému zpomalenému Skype na mobilním 3G,než by se postaru dohodl s klientem mnohem kvalitněji  v běžném telefonním hovoru na témž mobilu. Popřípadě, například, zda dá přednost tomu aby nějakou složitou právní smlouvu studoval s posouváním po malém displeji smartphonu, a nebo zda si jí nechá vytisknout . Těch otázek je víc - třeba otázka důvěryhodnosti -dejme tomu třeba u nás, mohu se smartphonem pracovat s datovou schránkou?

Je toho víc, ale jen údaj o tom že je kupují více firmy, mnoho neříká.To třeba mercedesy taky

0 0
možnosti
A

Alfie

20. 1. 2011 6:38
Re: což je asi chyba té studie

Ačkoli sama smartphone používám (a nejsem majitelka firmy :-), musím s vámi souhlasit. Smartphony jsou prostě móda a manažeři je chtějí. Aby je pak používali jako běžný telefon, případně otravovali své ajťáky s požadavky na zprovoznění funkcí, které ten telefon prostě nemá ("ne, pane řediteli, SAMO vám to sekretářku dělat nebude" :-)

Navíc iphone NENÍ smartphone! Iphone je elegantní hračka, umí hezké fotky a multimédia, ale na manažerské použití je absolutně nevhodný - s výjimkou grafiků a dalších uživatelů Mac, pro které je naopak dobré, že synchronizují přístroje na stejné platformě. Ale je holt "in", tak ho šéfové chtějí, i když doposud o apple věděli akorát to, že je to nějaké ovoce...

0 0
možnosti