Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tesco, rychlá cesta kamsi

19. 04. 2017 13:25:26
Tesco je takzvaný FMCG obchodní řetězec, neboli rychloobrátkový prodej spotřebního zboží. Musíte tedy bedlivě zvážit, co v obchodech typu FCMG nakupujete. Můžete být totiž nemile překvapeni.

"Společným znakem rychloobrátkového zboží je to, že se vypotřebují ve velmi krátké době - den, dny, týdny, měsíce max. do roku a prodají se ve velkém množství, čímž zisk prodejce kumulují." Tolik internet.

Jelikož do "teska" chodím pro pečivo a zeleninu, přišlo mi efektivní si v Tesco OC Smíchov zakoupit i zahradní čerpadlo. Ale to jsem neměl dělat!

Proč? Neopatrností jsem si poškodil kryt a začal jsem tedy shánět náhradní. A to jsem si, takříkajíc, naběhl.

NIKDO v Tesco mi nebyl schopen říci, kde náhradní díl zakoupit. Paní "reklamační" nebyla den před Velikonočními svátky k sehnání, ani Facebook nezabral. Po náhradních dílech se slehla zem. Nakonec jsem číslo na reklamace sehnal (6 telefonátů sem a tam, nikdo nic nevěděl, posílali mě od "čerta k ďáblu", číslo na reklamace nakonec nebylo správné číslo... ztráta postupně několik hodin času - jak za starých bolševických dob).

Reklamace mě nakonec úspěšně odkázaly na firmu, která pro tesko opravy provádí.

A tam se vyjevila pravda.

Tesco údajně náhradní díly (podotýkám, že výrobek je označen jak výrobek Tesco) ke svým výrobkům nedodává, musí se různě brát z jiných nefunkčních výrobků stejného typu.

Dobré, co? Takový přístup bych očekával více na východ, někde v Mongolsku, ale je možné, že tam to již funguje lépe, než v pražském Tesco.

O tom, jak fmcg řetězce vydírají své dodavatele se vyprávějí zkazky, ale že se tento proces již přenáší i na zákazníky je pro mě osobně novinka.

Je to absolutní ignorace zákazníka. Přitom, když nakupuji zboží průmyslového charakteru například v Alze, připadám si skutečně jako zákazník, kterého si obchodník váží. Poslední reklamaci mi vyřídili za 10 min, dostal jsem nový výrobek.

V Tesco nikoho nezajímám (hlavně ne vrcholový management, který je ovšem zodpovědný centrále za nastavení procesů), podle nich bych asi měl nakoupit a rychle, po "fcmgovsku" zmizet.

Pokud se snad něco pokazí, je to jen a jen můj problém... Není to však záměrné uvádění v omyl?

Takže do tesco JEN a POUZE pro rohlíky! Nikdy jinak!

Autor: Ota Luňák | středa 19.4.2017 13:25 | karma článku: 25.13 | přečteno: 1718x

Další články blogera

Ota Luňák

Tajný náčelník

Průvodce psychedelickou terapií. Aby psyechedelika nesloužila k pouhému „zbystřování důvtipu“, je nutné mít hluboký vnitřní zájem a motivaci k transformaci sama sebe.

18.10.2017 v 13:53 | Karma článku: 5.13 | Přečteno: 213 |

Ota Luňák

Jedna vizitka zvládne vše?

Delší dobu mě provokoval problém, jak naložit se získanou vizitkou. Skenovat, provést OCR, nebo ručně přepsat? Jak nejrychleji získávat obchodní partnery? Jak se efektivně prezentovat?

21.7.2015 v 0:00 | Karma článku: 6.45 | Přečteno: 502 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Leoš Zatloukal

Rozvíjení řešení „úzkým“ a „širokým“ způsobem

V tomto zamyšlení bych se chtěl vrátit k zásadnímu tématu „řešení problémů“ (ve smyslu odstraňování či nápravy) a „rozvíjení řešení“ (ve smyslu společného vytváření něčeho nového, změny).

21.10.2017 v 23:42 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 44 | Diskuse

Hatem Berrezouga

Ať jde pravda a láska do ...

Blahopřeji většině českého národa k volbám. „ZDAR Tobě Česko! Ještě jedno jsi vzdoroval času zlobě, jak odolals věky bouřím všem!“

21.10.2017 v 23:27 | Karma článku: 12.12 | Přečteno: 418 |

Jiří Růžička

Naštvaní lékaři ještě zdaleka neřekli svoje poslední slovo

Praktičtí lékaři svou stávkou opět obnažili ránu, kterou krvácí naše zdravotnictví. Obávám se ale, že tentokrát rána začne hnisat a lékaři přitvrdí.

21.10.2017 v 21:48 | Karma článku: 5.77 | Přečteno: 184 | Diskuse

Ervín Dostálek

Kam až došla fraška z veřejnoprávního kanálu a soustředěný permanentní atak i prasárna?

Počátkem června já, psavec evropypoznávacích blogů, poprvé "smočil péro"v otázce politické:"Co je tohle za prasárnu" k příloze-pamfletu novin Žlutá republika.Pak jsem se ozval na přelomu prázdnin k ataku a frašce v TV. A co dnes?

21.10.2017 v 21:42 | Karma článku: 13.70 | Přečteno: 778 | Diskuse

Oto Jurnečka

Nějak bylo, nějak bude a já myslím že takhle:

Zkusím trochu předcházet událostem a zaprognostikovat si jak dopadne povolební vyjednávání. Jsem přesvědčen, že řešení je blíž, než bychom z výroků zúčastněných hádali.

21.10.2017 v 21:06 | Karma článku: 14.88 | Přečteno: 547 | Diskuse
Počet článků 30 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1908

Mimo informačních technologií klasického typu, kterými se zabývá ve firmě Arxon, se věnuje paraglidingu, modelaření, psychologii a pátrání v multidimenzionálních vrstvách neskonale dokonalého informačního systému zvaného Člověk. Neúnavný propagátor různých způsobů rozšiřování lidského vědomí a sdílení informací. Zakladatel portálu sdílení Vizitkov.cz

 View Ota Lunak's profile on LinkedIn



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.