Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lidé na Facebooku a prosperita firem

16. 01. 2011 0:00:00
Sociální sítě, sdružující na internetu různé subjekty, zaznamenávají dramatický nárůst zájmu. Mechanizmus sociálních sítí začíná využívat mnoho firem k propagaci svých výrobků, či služeb a k udržování loajálních (rozuměj zajišťujících prosperitu firem) komunit. Není sporu, že vytváření stabilních zákaznických komunit je nová a spolehlivá cesta k prosperitě. Je ovšem nutné znát a respektovat zákonitosti, které chování subjektu v sociálních sítích řídí a upravit podle toho firemní kulturu. Digitální stopa na internetu totiž nemilosrdně odhalí každou lež, a tak je svět sociálních sítí i velkou výzvou a přispěním k etice podnikání. Samozřejmě, klade vyšší nároky na naše znalosti, protože když se necháte napálit, můžete si za to sami svojí NEZNALOSTÍ.

  • Sociální síť sdružuje FaceBook (FB) má více, než 500 milionu aktivních uživatelů.
  • 50% aktivních uživatelu se prihlašuje na FB každý den.
  • Průměrný uživatel má 130 přátel.
  • Lidé tráví na Facebooku více než 700 miliard minut měsíčně.

Aktivita na Facebooku

  • Existuje více, než 900 milionů objektů (stránky, skupiny, události...), které lidé využívají v interakci s ostatními.
  • Průměrný uživatel je připojen na 80 stránkách typu komunity, skupiny a události.
  • Průměrný uživatel vytvorí 90 jednotek obsahu každý měsíc.
  • Každý měsíc se sdílí více než 30 miliard jednotek obsahu (webové odkazy, novinové články, příspěvky v blogu, poznámky, fotoalba, atd.).

Globální dosah

  • Asi 70% uživatelu Facebooku tvoří uživatelé žijící mimo Spojené státy.
  • Více než 300.000 uživatelů pomohlo přeložit obsah Facebooku prostřednictvím aplikace "překlady" (energie za energii, win-win-win).

Vývojová platforma

  • Na FB se podílí více než jeden milion vývojářů a podnikatelů z více než 180 zemí.
  • Vývojovou platformu FB využívá v současné době více než 550.000 aktivních aplikací.
  • Více než jeden milion stránek je integrován s platformou Facebooku.
  • Více než 150 milionu lidí se zapojuje každý měsíc do Facebooku prostřednictvím externích webových stránek.

Mobilní zařízení

  • V současné době přistupuje do Faceboku pomocí mobilních zařízení (telefony, atd.) více než 200 milionů aktivních uživatelů.
  • Lidé, které používají Facebooku na svých mobilních zařízeních jsou dvakrát tak aktivní na Facebooku, než nemobilní uživatelé.

A co VY?


PS: statistické údaje se denně mění.

Autor: Ota Luňák | neděle 16.1.2011 0:00 | karma článku: 0.00 | přečteno: 842x

Další články blogera

Ota Luňák

Tajný náčelník

Průvodce psychedelickou terapií. Aby psyechedelika nesloužila k pouhému „zbystřování důvtipu“, je nutné mít hluboký vnitřní zájem a motivaci k transformaci sama sebe.

18.10.2017 v 13:53 | Karma článku: 5.13 | Přečteno: 213 |

Ota Luňák

Tesco, rychlá cesta kamsi

Tesco je takzvaný FMCG obchodní řetězec, neboli rychloobrátkový prodej spotřebního zboží. Musíte tedy bedlivě zvážit, co v obchodech typu FCMG nakupujete. Můžete být totiž nemile překvapeni.

19.4.2017 v 13:25 | Karma článku: 25.13 | Přečteno: 1718 | Diskuse

Ota Luňák

Jedna vizitka zvládne vše?

Delší dobu mě provokoval problém, jak naložit se získanou vizitkou. Skenovat, provést OCR, nebo ručně přepsat? Jak nejrychleji získávat obchodní partnery? Jak se efektivně prezentovat?

21.7.2015 v 0:00 | Karma článku: 6.45 | Přečteno: 502 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Leoš Zatloukal

Rozvíjení řešení „úzkým“ a „širokým“ způsobem

V tomto zamyšlení bych se chtěl vrátit k zásadnímu tématu „řešení problémů“ (ve smyslu odstraňování či nápravy) a „rozvíjení řešení“ (ve smyslu společného vytváření něčeho nového, změny).

21.10.2017 v 23:42 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 44 | Diskuse

Hatem Berrezouga

Ať jde pravda a láska do ...

Blahopřeji většině českého národa k volbám. „ZDAR Tobě Česko! Ještě jedno jsi vzdoroval času zlobě, jak odolals věky bouřím všem!“

21.10.2017 v 23:27 | Karma článku: 12.12 | Přečteno: 418 |

Jiří Růžička

Naštvaní lékaři ještě zdaleka neřekli svoje poslední slovo

Praktičtí lékaři svou stávkou opět obnažili ránu, kterou krvácí naše zdravotnictví. Obávám se ale, že tentokrát rána začne hnisat a lékaři přitvrdí.

21.10.2017 v 21:48 | Karma článku: 6.18 | Přečteno: 184 | Diskuse

Ervín Dostálek

Kam až došla fraška z veřejnoprávního kanálu a soustředěný permanentní atak i prasárna?

Počátkem června já, psavec evropypoznávacích blogů, poprvé "smočil péro"v otázce politické:"Co je tohle za prasárnu" k příloze-pamfletu novin Žlutá republika.Pak jsem se ozval na přelomu prázdnin k ataku a frašce v TV. A co dnes?

21.10.2017 v 21:42 | Karma článku: 13.70 | Přečteno: 778 | Diskuse

Oto Jurnečka

Nějak bylo, nějak bude a já myslím že takhle:

Zkusím trochu předcházet událostem a zaprognostikovat si jak dopadne povolební vyjednávání. Jsem přesvědčen, že řešení je blíž, než bychom z výroků zúčastněných hádali.

21.10.2017 v 21:06 | Karma článku: 14.88 | Přečteno: 547 | Diskuse
Počet článků 30 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1908

Mimo informačních technologií klasického typu, kterými se zabývá ve firmě Arxon, se věnuje paraglidingu, modelaření, psychologii a pátrání v multidimenzionálních vrstvách neskonale dokonalého informačního systému zvaného Člověk. Neúnavný propagátor různých způsobů rozšiřování lidského vědomí a sdílení informací. Zakladatel portálu sdílení Vizitkov.cz

 View Ota Lunak's profile on LinkedIn



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.