Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

falm

16. 1. 2011 9:56
Dobrá propagace ARXONU s pěknou vymejvárnou mozku

Vaše snaha přesvědčit uživatele, že by si měli zaplatit Vaše semináře je z toho všeho víc než zjevná. Přitom je jasné, že Vy sám toho o Facebooku moc netušíte.

- Pofiderní zprůměrované statistiky odněkud z Ameriky

- vytváření nátlaku a fiktivní vzbuzování pocitu potřeby mít reklamu na Facebooku

- neohromujte počtem vývojářů - ti slouží jen velkým rybám a střední a malé včetně Vašeho skvělého Arxonu jsou jim ukradené.Vy se jen snažíte na tom přiživit. Lidově se tomu říká "agenti s teplou vodou".

A REÁLNÉ VÝSLEDKY? Zlodějina! Jakmile uveřejníte na Facebooku reklamu podle jejich pravidel, tedy platba buď za počet uveřejnění nebo počet kliknutí na přesměrování na inzerentovy vlastní stránky, okamžitě na vás v kterékoli zemi nasadí armádu klikačů, kteří vám poctivě neprodleně vycucají peníze do výše vámi stanoveného limitu a pak vás bez skrupulí zinkasují. A věřte mi, že vím o čem mluvím, sám jsem si tou "velkou výzvou a etikou podnikání", řečeno Vašimi slovy, prošel. NIKDY VÍC!

0 0
možnosti
MF

falm

16. 1. 2011 10:03
Re: Dobrá propagace ARXONU s pěknou vymejvárnou mozku

P.S.: Pokud vůbec na vás ty klikače nasadí... padělat se dá dneska všechno. Ve fakturách mi bohapustě tvrdili kolik stovek lidí na odkaz kliklo. Naštěstí mám na těch stránkách své vlastní počitadlo a je tam necelých 800 návštěv. :-P

0 0
možnosti
V

Valloun

16. 1. 2011 9:20
Já nic

Chodím dál na pivo s kamarády. Někdy udělám i dvě ;-D

0 0
možnosti
O

ota.lunak

19. 1. 2011 13:45
Re: Já nic

:-)

0 0
možnosti
MD

milos-KL

16. 1. 2011 0:49
a co ja?

me se tato potvorovost zatim dari uspesne ignorovat.

0 0
možnosti

oldiess

16. 1. 2011 0:15
Miliardy minut, miliony objektů a uživatelů

to mě fakt dojmulo;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS