Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tesco, rychlá cesta kamsi

19. 04. 2017 13:25:26
Tesco je takzvaný FMCG obchodní řetězec, neboli rychloobrátkový prodej spotřebního zboží. Musíte tedy bedlivě zvážit, co v obchodech typu FCMG nakupujete. Můžete být totiž nemile překvapeni.

"Společným znakem rychloobrátkového zboží je to, že se vypotřebují ve velmi krátké době - den, dny, týdny, měsíce max. do roku a prodají se ve velkém množství, čímž zisk prodejce kumulují." Tolik internet.

Jelikož do "teska" chodím pro pečivo a zeleninu, přišlo mi efektivní si v Tesco OC Smíchov zakoupit i zahradní čerpadlo. Ale to jsem neměl dělat!

Proč? Neopatrností jsem si poškodil kryt a začal jsem tedy shánět náhradní. A to jsem si, takříkajíc, naběhl.

NIKDO v Tesco mi nebyl schopen říci, kde náhradní díl zakoupit. Paní "reklamační" nebyla den před Velikonočními svátky k sehnání, ani Facebook nezabral. Po náhradních dílech se slehla zem. Nakonec jsem číslo na reklamace sehnal (6 telefonátů sem a tam, nikdo nic nevěděl, posílali mě od "čerta k ďáblu", číslo na reklamace nakonec nebylo správné číslo... ztráta postupně několik hodin času - jak za starých bolševických dob).

Reklamace mě nakonec úspěšně odkázaly na firmu, která pro tesko opravy provádí.

A tam se vyjevila pravda.

Tesco údajně náhradní díly (podotýkám, že výrobek je označen jak výrobek Tesco) ke svým výrobkům nedodává, musí se různě brát z jiných nefunkčních výrobků stejného typu.

Dobré, co? Takový přístup bych očekával více na východ, někde v Mongolsku, ale je možné, že tam to již funguje lépe, než v pražském Tesco.

O tom, jak fmcg řetězce vydírají své dodavatele se vyprávějí zkazky, ale že se tento proces již přenáší i na zákazníky je pro mě osobně novinka.

Je to absolutní ignorace zákazníka. Přitom, když nakupuji zboží průmyslového charakteru například v Alze, připadám si skutečně jako zákazník, kterého si obchodník váží. Poslední reklamaci mi vyřídili za 10 min, dostal jsem nový výrobek.

V Tesco nikoho nezajímám (hlavně ne vrcholový management, který je ovšem zodpovědný centrále za nastavení procesů), podle nich bych asi měl nakoupit a rychle, po "fcmgovsku" zmizet.

Pokud se snad něco pokazí, je to jen a jen můj problém... Není to však záměrné uvádění v omyl?

Takže do tesco JEN a POUZE pro rohlíky! Nikdy jinak!

Autor: Ota Luňák | středa 19.4.2017 13:25 | karma článku: 25.13 | přečteno: 1664x

Další články blogera

Ota Luňák

Jedna vizitka zvládne vše?

Delší dobu mě provokoval problém, jak naložit se získanou vizitkou. Skenovat, provést OCR, nebo ručně přepsat? Jak nejrychleji získávat obchodní partnery? Jak se efektivně prezentovat?

21.7.2015 v 0:00 | Karma článku: 6.45 | Přečteno: 484 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Hana Rebeka Šiander

Proč si president Miloš Zeman podřezává pod sebou větev?

President Miloš Zeman slíbil, že bude uvažovat o „bobříkovi mlčení“. Prý si všiml, že když mlčí, rostou mu žebříčky oblíbenosti,a naopak, když mluví, obliba klesá. Není se co divit, když se president svou mluvou dostává na dno!

28.6.2017 v 20:42 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Jan Ziegler

Žádné omluvy za kolonizaci, i ty podněcují islámský terorismus

Tito omlouvači bývají pokrytečtí a hlavně nebezpeční. Šíří totiž báchorku o zlém Západu a hodném rozvojovém světě, který údajně tolik trpěl pod koloniálním útlakem. Jenomže to je příšerné zlé nepravdivé černobílé vidění světa.

28.6.2017 v 18:35 | Karma článku: 25.14 | Přečteno: 463 | Diskuse

Vladimír Havránek

Prezident na Vysočině slíbil omezení sprostých slov a následně přirovnal premiéra ke svini

Miloš Zeman slíbil při dnešním setkání se starosty a zastupiteli v Jihlavě, že omezí své verbální projevy. To mu nezabránilo, aby vzápětí nazval premiéra Sobotku tímto hanlivým výrazem. Kam až lze v tomto úřadu zajít?

28.6.2017 v 13:35 | Karma článku: 22.77 | Přečteno: 1036 | Diskuse

Jaroslav Andrýsek

Máme se co učit

Nedostatek vody začíná trápit naši zemi. Pro zkušenosti se obracíme k Izraeli. Dobrá volba. Tato „pouštní“ země to s vodou umí. A mohla by nás toho spoustu naučit nejen ohledně hospodaření s vodou.

28.6.2017 v 12:48 | Karma článku: 16.70 | Přečteno: 443 | Diskuse

Pavel Vrba

Když dorazí temný stín

a k tomu ještě se zpožděním. Člověku se pak pod nohama otřese zem a duši zahalí smutek. Jsou to okamžiky, kdy si člověk plně uvědomí tu smrtelnost všeho živého, co má rád a na čem mu skutečně záleží.

28.6.2017 v 9:45 | Karma článku: 16.88 | Přečteno: 575 | Diskuse
Počet článků 29 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1945

Mimo informačních technologií klasického typu, kterými se zabývá ve firmě Arxon, se věnuje paraglidingu, modelaření, psychologii a pátrání v multidimenzionálních vrstvách neskonale dokonalého informačního systému zvaného Člověk. Neúnavný propagátor různých způsobů rozšiřování lidského vědomí a sdílení informací. Zakladatel portálu sdílení Vizitkov.cz

 View Ota Lunak's profile on LinkedIn

Seznam rubrik

Napište mi

Vzkaz autorovi


Zbývá 1000 znaků.


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.